inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Vår?

Kategori: Konst utomhus

-20* kallt ute på morgonen då vi knatar iväg till skolan. Solen skiner men det gäller att ha en halsduk som skyddar kinderna. Det är Bellas höjdpunkt då hon får hälsa på barnen som går till skolan. Hon har börjat lära sig vilka av barnen som hon får hälsa på och då pratar/ylar hon högt när de hälsar på henne. 
Som tur är så blir det betydligt varmare och skönare under dagen, så vi är inte helt isolerade av kylan. 
Våren har en konstig inverkan på mig, jag blir lite som en som är höggravid som boar. Helst av allt så skulle jag nog behöva ha en helt egen lada där jag kunde gå lös och riva väggar, tapetsera, möblera och dricka kaffe hela dagarna.
Jag tror på att förändra och röra om i energierna inomhus. Det värsta som kan hända är att man får göra om och göra bättre. 
Vad vill Du göra Bättre idag? 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: