inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Vatten

Kategori: Hus & Hem

Vi hade ett högt och vitt vattentorn i byn när jag var liten. Jag har inte tänkt på hur faschinerad jag var av byggnaden förrän nu. Jag minns att vi (jag och min bästis Maria) flera gånger försökte ta oss in pga nyfikenhet. En gång lyckades vi, och vi tog oss ganska högt upp i trappan innan vi inte vågade gå längre upp. 
 
Det här paret i Grand Designs hade ett gammalt vattentorn som stod i närheten av deras hem. 
Det är endast överdelen som var själva vattentornet, en stor rostig låda. Resten är tillbyggnad och det mesta är klätt i zink. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: