inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Vackra Skott

Kategori: Hus & Hem

Det går bra för SAIK, de skjuter snygga skott. Känns som att Luleå har gett upp, ingen mer energi och kämpaglöd. 
Ingen ära, ingen pokal, inget jubel och champagne, kanske gravöl. 
På tal om öl, så får vi en leverans med TILL-öl imorgon. Det är ett ljust öl som är väldigt gott till det mesta. Jag har inte hittat något annat öl som är så mjukt och gott i smaken, det smakar Östersund/Lilla Paris/Basement på 80-talet. Bryggeriet är prisbelönt och finns i Jämtland. 
Imorgon har jag tänkt att så lite frön och invänta några snygga skott!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: