inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Blåljus

Kategori: Hus & Hem

Vårmässan kändes lagom stor och tog några timmar att gå igenom. Det fanns många svar att fylla i, så nu är det bara att hålla tummarna på en I-pad, cykel, surfplatta eller nåt annat skoj. 
Efter mässan sadlade vi om och åkte till Magnus och Magda som hade ordnat en storslagen avslutning på badminton.
Egengjorda värstinghamburgare i Amerikansk storlek och smak, mycket trevligt! Extra skoj att sonen gärna vill fortsätta spela. 
Sen hem för att dressa om för premiärdans på Björknäs. Fernandoz kan sin sak men det blir lite segt när de bara envisas med att spela lite roliga och fartiga låtar en gång i halvtimmen. Jag fick ändå dansa med både Tore, Harry och andra proffs, så jag är nöjd. Gjorde som Askungen och åkte hem vid tolv. 
Nästan hemma åkte farbror polis (Nicklas) och hans söta kollega upp mig med blåljus. De tyckte att jag hade varit ute för länge, fick blåsa och sen vinkade de av mig. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: