inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Tacksam

Kategori: Present

för.....
Hela stora släkten och alla härliga och underbara vänner, och alla fb-vänner som jag knappt känner.
Det är en speciell dag att fylla år den 1 maj, det har det alltid varit. De flesta är lediga och har möjlighet att komma och hälsa på. 
När jag var liten, (väldigt liten) lurades jag en gång att majtåget som spatserade förbi vår lägenhet flaggade för mig. Jag hade nog en aning om att det inte var så, men jag fick ändå en speciellt lycklig känsla i magen.
Det har varit fullt hus idag och jag har fått presenter och blommor som om jag skulle ha fyllt 100 år. 
 
Visste ni att ett frimärke kostade 65 öre 1971,
Mjölk 1.10 kr/liter
1 flaska brännvin kostade 37.25 kr.
 
 
TACK alla & Godnatt från en lycklig jubilar!
ps. Jag kom inte undan!! "Tack" Lena ;)
Kram <3 
 
 

Kommentarer

  • peter l säger:

    Grattis, vi hann inte förbi idag, vi kan kanske nån annan komma förbi nån dag.;-)/ Peter o Catta

    Svar: Tack! Bara och dyka upp, Välkomna! :)
    Dyveke

    2013-05-01 | 23:44:29

Kommentera inlägget här: