inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Kärleksveckan

Kategori: Må Bra

Ojojojojojoj!! 
Mycket Kärlek den här veckan, hoppas att det fortsätter att hålla i sig sen när den här veckan är slut!
Jag är lite köksansvarig på jobbet och har gjort en matsedel för veckan. Jag tar hänsyn till de som faktiskt ska laga den, de som ska äta den och vad den innehåller. 
Man ska inte ljuga, men om nån frågar om jag har satt lök i biffen, jag säger näääää, han/hon äter med stor aptit....
för visst är det väl skillnad på att ljuga och luras, visst?  
 
Jag printade ut jobbets matsedel, upptäckte ett stavfel och ville inte slösa bort ett helt ark papper ;) 
Så jag satte upp den hemma på kylskåpet och sonen sa att det såg gott ut!!
Det är pga träningar och sena jobb som vissa måltider tar mindre tid än andra. 
 
 

Matsedel Kärleksveckan 

Måndag       Wienerscnitzel & Potatis 

Tisdag         Ugnskyckling, Nudlar & Soya  

Onsdag       Hamburgare med mycket Grönt 

Torsdag      Lax, Grönsaksmedaljonger & Ris

Fredag       Kebab i Pitabröd & Grönt 

Lördag       Pasta Carbonara

Söndag      Renfärsbiffar Sås & Potatis  

 

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: