inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Hjärtligt

Kategori: Må Bra

Den här fräscha och snygga tjejen Tania ska gifta sig i mars. Inte med mig dock, men med sin älskade Christer. 
I dagarna har det gått upp ett ljus för mig att vi faktiskt snart ska få gå på bröllop. Vilket innebär lite klädbestyr, presentfix och andra skojigheter. 
Tania och jag har varit vänner ända sen vi båda två flyttade till Boden för en sisådär 20 år sen. Det var genom "workouten" som vi lärde känna varandra, och sen dess har vi följts åt. Aerobicbilderna på oss i glansiga tights med stringbodys får ni föreställa er i tanken.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: