inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

En Droppe

Kategori: Hus & Hem

Jag söker Vårig inspiration till köksbordet och hittar en massa fint...... på nätet!! 
Har varken hittat vita pärlhyacinter eller en "mysig" liten kruka i butik. 
Det kanske är dags att "göra det enkelt"? 
Jag ser iaf fram emot ännu en ledig helg! Har tänkt strosa runt hemma och byta plats på saker. Ingen utom jag kommer att märka nån skillnad. Kanske möblera om i en låda.
Huvudsaken att det känns bra i själen ;)
 
 
 

Kommentarer

  • Magda säger:

    Åh, vad fint det var med blommorna i lådan! Så vill jag ha :-)
    Kram på dig!

    Svar: Ja visst är det vårfräscht!!Kram :)
    Dyveke

    2013-02-01 | 09:59:26

Kommentera inlägget här: