inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Sssccchhhhh!!!...

Kategori: Present

Titta vad jag hittade ute på gården, ser ni vad jag ser? 
Tänk så fina "Gratulationskort" i form av hjärtan eller bara som smycken på paketen. 
Nu finns det inte hur många som helst av bladen eftersom de inte växer på träd utan på en liten buske hos grannen..... snart blir det natt!! hihihi!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Annette Ibsén säger:

    Så fin blogg du jobbar på! Jätteroligt att se. Har laggt den till mina favoriter. KRAM

    Svar: TACK det värmer! Kul att få vara favorit ;) KRAM <3
    Dyveke Hedström

    2012-10-07 | 14:45:08
    Bloggadress: http://ibsen.blogg.se

Kommentera inlägget här: