inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Nöjd

Kategori: Present

Den här presenten fick en god vän till mig när hon fyllde 40 år i somras. 
Helena och jag tog en tur till stan och tittade i butikerna efter fina och personliga grejer.
Det blev en anti-agingkräm (för skojs skull) :)
Godiset mest för dekorationen. 
En flaska rött för hjärtat, ett nyckelskåp och halsband från Hemma hos Molly 
Eftersom vi var ett helt gäng som gick ihop på presenten, så blev det också ett bidrag till en utegrupp som jubilaren önskade sig. 
Fatet som håller ihop allt så snyggt sponsrade Helena själv med, även de små blommorna i porslin.
Lite cellofan och band ger ut tjusigt intryck. 
 
 
 
 
 
 

TANIA 40 ÅR 

Det ÄR märkvärdigt att 40 år fylla,

Därför vill vi nu dig hylla.

Vad vi inte kan förstå,

Är att du är lika snygg nu som då.

Vi slog våra kloka huvuden ihop och tänkte….och tänkte,

Kanske önskar hon sig nåt som blänkte.

??????????????????????.........

Sååååå…..

En del av presenten kommer att ge dig ett lyft,

Inte för att vi bryr oss ett dyft.

Innehållet i flaskan sägs vara bra för hjärtat så rött,

Till detta behövs för hår hud & naglar något sött.

Alla tackar vi för en kalas-FEST!!!!

Och ger dig ett bidrag till det som du önskar dig allra mest.

 

Stort Grattis!!

Vi som Hurrar/.....

 

Ps. Här hade bilden på dig tänkt sitta

där du gör en spagat som workout-ledare

på BSI!! Tyvärr är det ingen som har kunnat hittat den…..;) 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: