inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Kärlek <3

Kategori: Present

Här har vi pyssel på hög nivå. 
De här två väskorna gjorde sonen när han var 8 år. Han tänkte nog där på fritids "Mamma behöver nya väskor;....Jag tillverkar dom till henne". Sagt och gjort, utan hämningar, krusiduller och full av idéer sydde han för hand dessa charmiga väskor. 
Schackspelet Minecraft skrev han ut via datorn och byggde ihop, gissa om vi har spelat schack, såå roligt. Extra skoj är det att faktiskt ärligt förlora en match fastän jag verkligen har gnuggat geniknölarna.
Den svarta tavlan längst ned är de första figurerna som han själv hittade på, ritade och vek ihop i 3-D.
Det känns bra att ha stoppat tiden litegrann med att kosta på en riktig inramning. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: