inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Höstinspirerat

Kategori: Present

Dags för ännu en trevlig fredagkväll med stora släkten. Svägerskan och hennes kille firar båda sina födelsedagar och bjuder på pizza. 
Jag har köpt en karaff på Gilla  (som jag själv är sugen på). Det går även fint att ha annat än vin i såklart, saft, vatten etc.
Teet heter "Mors Lilla Olle" och är köpt på Hemma hos Molly och passar bra till skogstemat som blev på presenterna. 
Omslagspappret är vanlig golvpapp som vi har kvar från ombyggnationen. De pressade bladen hade jag kvar sen förra hösten. Rönnbären tycker jag blev pricken över i.et.
Fast jag hade gärna sett deras miner OM de hade fått karaffen som ser ut som vener!! Lite läskig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: