inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

"God Jul till Dina barn"

Kategori: Må Bra

Ica Supermarket
Fullastad kundvagn
Trevlig man före mig i kön som började prata, frågade om jag hade barn. 
Jag frågade om han också hade barn, det hade han inte.
När jag packade varorna, kom han och frågade om jag ville köra honom och hans pappa hem till Prästholmen.
Jag fick hjälp i kassan av båda två att packa all julmat och lasta in i bilen, snabbt in i bilen, -15*
Det går snabbt när alla hjälps åt, en påse för lite, en massa lösa varor som kastas in.
"-Min Baba kom idag, första dan, och peka på han utan tänder därbak som ler stort.
Jag frågade om han känner sig glad nu när hans pappa har kommit...
Han nickar tårögt och ler samtidigt som han sneglar mot mig. 
 
Vad gör det att jag har med mig en platt hyacint hem!  :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: