inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Gissa var?

Kategori: Present

Noterat hos folk idag.....
 
På ICA:
Irriterad parkering
Kollar in kön, lång, irriterad
Letar pastan, hittar inte, irriterad
Ser en vän och nickar
Betalar, (inte ens rabattkuponger glädjer) packar och skyndar....
 
 
På en annan affär;
Letar parkering......
Kommer in, tar med en nöjd min en kundkorg....
Spanar in den långa kön, nickar glatt åt en vän, ser förväntans"full" ut...
Botaniserar bland hyllorna efter nåt beprövat och kanske nåt nytt.
Ställer sig längst bak i kön som ringlar genom butiken. 
Ingen stress, får en trevlig pratstund med en vän...
Betalar, packar och önskar Gott Nytt År!
 
 
Det här är vinflaskorna som jag har vunnit på ett vinlotteri. Flaskorna kommer från olika håll och det verkar vara folk med bra smak ;) 
Den andra flaska från vänster (Tommasi) var verkligen supergott och rekommenderas varmt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: