inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Det Roligaste Först

Kategori: Må Bra

Om man hela tiden springer runt och städar och plockar runtom i huset, så hinns ju inte det roligaste med. 
Ikväll har vi pysslat med julgranspynt och gjort Minecraft-filmer. Tiden går väldigt snabbt, och det är bara att ta nya tag imorgon. 
En väldigt nära sötnos till mig sa att han nog inte kommer att hinna med allt före jul! Jag frågade vad allt innebär, och när han funderade lite så hade han inte så stora krav. Förutom att granen ska kläs och att önskelistan ska skickas. 
Det är lätt att ta julen på lite för stort allvar. Gör det som är roligt, det som inte hinns med kan göras nästa jul!
Det blir ändå aldrig perfekt :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: