inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

2012 ------------> 2013

Kategori: Må Bra

Gott Nytt År alla "gamla" och nya vänner!!
 
Jag fick frågan om vilket nyårslöfte jag har...
Röka kan jag inte sluta med ;)
jag kan men vill inte motionera mera, 
jag vill och kan dansa mera.
Avrundade året med mysig vinkväll med en vän, det vill jag göra många flera gånger under året.
Jag ser fram emot att kanske framöver få träffa en kompis betydligt oftare än vi gör idag, du vet vem du är ;)
Längtar till resan <3
 
Kram på er Alla!!
Njut av Nyår & Varandra! 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Natalia Alvrez säger:

    Gott Nytt År!
    Må alla dina önskningar uppfyllas.

    Svar: Tack Natalia!! Önskar er alla det Bästa året!! Kram
    Dyveke

    2012-12-31 | 16:12:16

Kommentera inlägget här: