inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Kakel

Kategori: Dröm

Inatt har jag försökt lösa problem med ett extra badrum. Vi håller på att renovera det stora badrummet och det är nästan färdigt.
I drömmen upptäckte jag en dörr till ännu ett badrum som såg likadant ut som det gamla, med rosablommig våtrumsmatta och furuinredning. 
Jag blev inte så himla orolig, men undrade såklart hur vi skulle lösa det. Det kostar ju en slant med helkakel och vi skulle inte kunna fixa ett till badrum just nu. Tomas säger att det är lugnt eftersom vi ändå ska sätta upp en massa garderober där. 
Jag tänker att det blir ju bra, och så var det problemet löst :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: