inslagnadrommar.blogg.se

En liten blogg om mig och mina tankar. Drömmar och Spännande presenter! Inredningsinspiration kommer självklart att finnas här....väldigt mycket skulle jag tro ;)

Hotellfrukost

Kategori: Dröm

Förra veckan tog jag med mig mina bästa vänner till Stockholm.
Vi hade varsin biljett till Globen för att fira Oriflame som fyller 45 år. 
Det var en pampig välkomstfest för flera andra länder som hade kommit för att fira.
Det pratades mycket om att följa sina drömmar, att tro på sina drömmar och att förverkliga dom. 
Alla har en dröm, stor eller liten. Vad är det som gör att en del vågar ta steget, medans andra väntar tills tiden är mogen eller i värsta fall att den hinner passera och det är försent?
 
 Loreen
Välkomnande godis på hotellsängen.
Leksakspengarna sprutades ur stora kanoner som avslutning i Globen.
 Roxette
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ja, det var en rolig tripp du tog med oss på. Ett annorlunda dygn med många nya upplevelser. Favoriten, förutom Roxette såklart, blev för mig den mysiga butiken vid Maria torget.

    Svar: För mig me! :p Och för att inte tala om Sushirestaurangen som bara hette "Japansk Sushi" både gott & supermysig lokal!
    Dyveke Hedström

    2012-10-07 | 21:02:10

Kommentera inlägget här: